1/10/08

Invitació

M'agradaria presentar-vos un llibre que de bon segur us interessarà. És el nou poemari del meu bon amic Carles Duarte: Maríntim, Ed. Meteora. El llibre és un homenatge al litoral de l'Empordà i al mar en general com a forjador de sentiments i d'esperances. La presentació tindrà lloc a Barcelona el proper dia 15 d’octubre a la llibreria Catalònia, a dos quarts de vuit. Esteu tots convidats.
Si voleu llegir un poema més: Fragments de Maríntim . Espero que gaudiu de la seva lectura i de la qualitat literària d'en Carles.

Us espero a la Catalònia, per cert, la mateixa llibreria on jo vaig presentar la meva novel·la El Alma de la Mariposa, un lloc acollidor que, de ben segur, us agradarà.

[Més informació de Carles Duarte] [Editorial Meteora]

[Llibreria Catalònia]

Bona lectura a tothom! [El blog de Queta]

No hay comentarios: